Termékek Menü
0

Vásárlási feltételek, garancia

Vásárlási feltételek


Így tud vásárolni nálunk, (megrendelés, regisztráció, rendelések feldolgozása, teljesítési határidő, ár, szerződéskötés létrejötte, fizetési módok)

Megrendelés, regisztráció, rendelések feldolgozása:

Elég csak kosárba raknia termékeinket és miután ráklikkel a pénztár ikonra választhat, hogy hogyan szeretne vásárolni: regisztrációval illetve anélkül. Ha a regisztrációt választja, akkor követni tudja rendelését, illetve nem kell minden egyes vásárlásnál megadni adatait. Miután leadta rendelését, mi minden esetben válasz email-t küldünk Önnek, melyben értesítjük, hogy a megrendelését fogadtuk. A rendelések feldolgozása 48 órán belül elkezdődik.

Teljesítési határidő:

A megrendelés teljesítésére 2-7 munkanapon belül kerül sor. A weboldalon feltüntetett termékek többségét készletről tudjuk teljesíteni, de vannak kivételek. Természetesen az előre utalásos fizetéses rendelés esetén ez a befizetés megtörténtétől számítva értendő. A készleten nem lévő, rendelhető termékek beszerzése esetén a teljesítési határidő meghosszabbodik, általában 1-3 hét, de egyes termékeknél ez több is lehet.

Minden kedves megrendelőt/vásárlónkat pontosan tájékoztatunk a megrendelése állapotáról, miszerint feldolgozás alatt avagy a termék teljesítésre került, kiszállítása megkezdődött.

Készleten nem lévő illetve „rendelhető” termékek esetében leginkább telefonon vagy email-ben felveszi Önnel munkatársunk a kapcsolatot, hogy a teljesítési határidőről tájékoztassa Önt.

Webáruházunk üzemeltetése mellett Hobbidekor és Művészellátó bolti kiskereskedelmi tevékenységet is folytatunk, ezért előfordulhat, hogy egy-egy termék elérhetősége változik, készleteink feltöltése folyamatos!

A megrendelések teljesítése az adventi időszakban a megrendelések megnövekedett száma miatt eltérhet a fent megadott teljesítési időtől, kitolódhat, de erről telefonon vagy email-ben tájékoztatjuk Önt.

Ár:

Webáruházunkban az árak az ÁFÁ-t tartalmazzák, áraink bruttóban értendők.

A vásárló/megrendelő/fogyasztó és a vállalkozás/webáruház közötti szerződéskötés létrejötte:

A szerződés akkor jön létre, ha az értékesítő a megrendelést követő válasz email-t követően egy újabb e-mailben értesíti a fogyasztót a megrendelés teljesítéséről, a termék futárnak adásáról vagy az üzlethelyiségben történő személyes átvehetőségéről.

Fizetési módok:

  • Előre utalás, bankszámlaszámunk: 51700227-11132646

  • Utánvét

  • Utánvét csomagpontban.

Szállítási mód belföldre

Webáruházunk lehetőséget nyújt a megrendelések személyes átvételére is, telephelyünkön, illetve üzletünkben 6500 Baja, Szabadság u. 5. fsz.4.

 

A megrendelt termékeket a GLS Futárszolgálat fogja Önnek kiszállítani.

A házhozszállítás két féle módon történhet: előre utalással, illetve utánvéttel.

Előre utalás esetén bruttó 1450,-Ft, utánvéttel bruttó 1750,-Ft, GLS csomagpontba szállítás esetén pedig bruttó 895,-Ft  a szállítási költség.

Bruttó 50.000,-Ft feletti előre utalásos vásárlás esetén a kiszállítás ingyenes, utánvétes vásárlás esetén bruttó 300,-Ft. 10kg feletti rendelés esetén munkatársaink felveszik Önnel a kapcsolatot, a szállítási költséggel kapcsolatban. Ha a közelünkben lakik személyesen is átveheti csomagját.

Miután megrendelésének feldolgozása megtörtént és a csomagot munkatársaink összekészítették, átadják a futárszolgálatnak. Ezzel egyidőben erről értesítést küldünk Önnek a megadott email-címre. A futárszolgálat a kiszállítást megelőzően értesítést küld Önnek a csomag érkezéséről.

Mi történik akkor ha éppen dolgozik, vagy nem tartózkodik otthon ha megérkezik csomagja? A futár mindenféleképp felhívja Önt telefonon, és időpontot egyeztet Önnel a kiszállításról.

Ha nem érkezne meg a csomag email-ben küldött értesítőnk szerint -másnap vagy az azt követő napon-, kérjük vegye fel munkatársainkkal a kapcsolatot a +36 30 334-9855-ös telefonszámon vagy a hobbidekor.baja@gmail.com email címen.  Az általunk megadott csomagszámmal a csomag már nyomon követhető a GLS Futárszolgálat ügyfélszolgálatánál.

Külföldi szállítás esetén munkatársaink felveszik Önnel a kapcsolatot.


Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia

A megrendelő a szerződéstől tizennégy munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is.

A fogyasztó csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel. Nem felel a fogyasztó az értékcsökkenésért, ha a vállalkozás a jogszabályban rögzített tájékoztatási kötelezettségének nem tett eleget.

A fogyasztónak visszajáró összeget a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A fogyasztó kifejezett beleegyezése alapján a vállalkozás a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a fogyasztót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti. Ha a fogyasztó kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, a vállalkozás nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket. Termék adásvételére irányuló szerződés esetén a vállalkozás mindaddig visszatarthatja a termék/termékek értékét, amíg a fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Nem illeti meg a vállalkozást a visszatartás joga, ha vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza.

Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.

Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk! Amennyiben sérült a csomag beltartalma, úgy jelezze ezt felénk  azonnal (de legkésőbb 8 napon belül) .

Az elállási jog gyakorlására vonatkozó szabályozásról bővebben tájékozódhat a 2014.06.14.-én hatályba lépő "a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól" szóló 45/2014. (II26.) Korm.rendeletben, melyet letölthet a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

A rendelet meghatározza a fogyasztói szerződéssel kapcsolatos tájékoztatás és a teljesítés egyes szabályait, továbbá a távollévők között és az üzlethelyiségen kívül kötött fogyasztói szerződés esetében a szerződés megkötésére és az elállási, illetve a felmondási jogra vonatkozó részletes szabályokat. Hatályát veszti egyúttal (2014. június 13-tól) az üzleten kívül a fogyasztóval kötött szerződésekről szóló 213/2008. (VIII. 29.) Korm. rendelet, és a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet. Az új Kormányrendelet vállalkozás és fogyasztó közötti jogviszonyokra érvényes. 

Vásárlóink elégedettsége nekünk minden profitnál fontosabb!

A fogyasztó elállási jogát az általunk megadott nyilatkozat minta felhasználásával illetve erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján -postai úton levélben vagy email címünkre elküldve- gyakorolhatja a termék átvételétől számított 14 napon belül.

 

ELÁLLÁSI NYILATKOZAT

 

Címzett:               Holi-Hobbi Kft., 6500 Baja, Szabadság u. 5. fsz. 4.

                               Adószám: 23926723-2-03

                               Telefon: +36303349855, email: hobbidekor.baja@gmail.com

 

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében: (Itt nevezze meg szerződés tárgyául szolgáló terméket/termékeket).

 

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

 

Kelt

 

Aláírás: (postai úton küldött nyilatkozat esetén).

Az át nem vett csomagokat csak előre utalásos fizetéssel tudjuk újra kiküldeni!

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége

Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül. A megkötött szerződést iktatják, utólag hozzáférhető lesz.

Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az értékesítő webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Vevőszolgálat" vagy "Elérhetőségek" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására.

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben, vagy telefaxon kerülhet sor (fax-szám, mail cím, telefon).

 

Garanciális feltételek

HIVATALOS MAGYARORSZÁGI GARANCIA a vásárolt termékhez. Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk!
Az általunk forgalmazott termékekhez tehát a garanciát, a gyártók magyarországi importőrei biztosítják Önnek. Így Ön élvezheti a szervizháttér biztonságát és a terméktámogatásokat. Csak ez a fajta garancia biztosítja, hogy szükség esetén, készülékét a lehető legrövidebb időn belül szakszerűen megjavítsák vagy tudjuk újra cserélni ha a szakszerviz úgy dönt!
A vonatkozó jogszabályok értelmében minden általunk forgalmazott új termékre minimum 12 hónap jótállás kötelező. Az ennél hosszabb jótállási időt az érintett termékeknél külön jelöljük! A jótállási idő kezdete a számla és a jótállási jegy dátuma.   
A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a termékek 72 órán belül észlelt meghibásodása esetén a meghibásodott termék cseréjére kötelezett a gyártó.  
Jótállási igény az alább felsorolt iratok együttes bemutatásával érvényesíthető:
-    A termék teljes gyári csomagolása minden gyári kiegészítővel
-    A  nyugta vagy számla egy példánya
-    A cégünk által kiállított jótállási jegy
-    A termékhez gyárilag mellékelt GYÁRI GARANCIA JEGY
Ezek részleges vagy teljes hiánya esetén nem tudjuk a jótállási igényt elfogadni! 

A garanciális problémával cégünknek behozott készülékeket továbbítjuk a cégünknek garanciális hátteret biztosító vonatkozó beszállítónkhoz, aki intézkedik ezek mielőbbi javíttatásáról a vonatkozó jogszabályok betartása mellett. A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 1-2 hét, de a szervizek fenntartják a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet.

A 72 órás csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt . A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások ( pl. leesés következtében összetört, beázott, ráléptek, stb. ) cseréjének elkerülése miatt a gyártók, forgalmazók csak a hivatalos szerviz szakvélemény alapján vállalják a 72 órás cserét. Ennek megfelelően a további teendők a termék 72 órán belüli meghibásodása esetén:
Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni a forgalmazó (eladó), gyártó/ importőr telefon számán vagy a központi szakszervizénél (bővebb információ telefonszám a termékhez mellékelt garancia levélben van). Ha a szerviz kivizsgálása alapján a bejelentés jogos, a gyártó vállalja a termék azonnali cseréjét.
Amennyiben egyértelmű, hogy rendeltetésszerű használat következtében történt a 72 órán belüli meghibásodás akkor természetesen azonnali cserét biztosítunk.
Amennyiben nem egyértelmű a rendeltetésszerű használat, akkor Webáruházunk is csak a hivatalos szakszerviz szakvéleményének ismeretében vállalja a meghibásodott termék 72 órán belüli meghibásodás cseréjét.
A termék meghibásodása esetén a csomagolásban lévő, vagy a számlával együtt Önnek átadott garanciajegy tájékoztatásának megfelelően kell eljárni.
  
Portósan küldött csomagokat nem vesz át Webáruházunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!

A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárló állja. Természetesen, ha a visszajuttatást követően kiderül, hogy anyaghibáról, vagy a garanciális feltételek alá eső problémáról van szó, akkor a webáruház utólag megtéríti a szállítás költségét.  
Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből, beállításból és a garanciális feltételek alá nem eső problémák esetén a szállítás költségét nincs módunkban megtéríteni.
Amennyiben a szavatossági, vagy jótállási idő valamely terméknél nem került feltüntetésre, úgy annak jótállási vagy szavatossági ideje iránt érdeklődjön telefonon az ügyfélszolgálaton.

A biztonságról

Az SSL, a Secure Sockets Layer elfogadott titkosítási eljárás rövidítése. Bankunk rendelkezik egy 128 bites titkosító kulccsal, amely a kommunikációs csatornát védi. A VeriSign nevű cég teszi lehetővé a CIB Banknak a 128 bites kulcs használatát, amely segítségével biztosítjuk az SSL alapú titkosítást. Jelenleg a világ elektronikus kereskedelmének 90%-ában ezt a titkosítási módot alkalmazzák. A vásárló által használt böngésző program az SSL segítségével a kártyabirtokos adatait az elküldés előtt titkosítja, így azok kódolt formában jutnak el a CIB Bankhoz, ezáltal illetéktelen személyek számára nem értelmezhetőek.

 

blog comments powered by Disqus